2.4.2011

Äitien ja tyttärien Marimekko

Viime viikko oli vähän mahdoton kirpputoreilla kiertelyn kannalta. Meinasi mennä melkein vähän överiksi. Tai ainakin gradun kannalta tuntui siltä. Muuten en tiedä, voiko kirppareilla viettää liikaa aikaa. Ainakin se raja on jossain tosi kaukana.

Yksi viime viikon ostoksista on tällainen Marimekon tunika. Tykkään sen raidoista, väreistä ja mallista. Kaivarin kanuunasta tuo löytyi, maksoi 4 euroa. Ainoa ongelma vaatteessa on, että äitini omistaa täsmälleen samanlaisen. Enhän mä mikään teini enää ole, ja esimerkiksi kirpputoreilla olen huomannut innostuvani vanhempien naisten pitämistä pöydistä. Ja Marimekko on aina ollut sellainen merkki, josta sekä äiti että minä ollaan tykätty. Mutta silti tää tuntuu vähän hurjalta. Mitähän vanhenemisen tai äidikseni muuttumisen merkkejä seuraavaksi huomaan?

Eron äidin ja mun vaatteisiin taitaa tehdä ryppyjen määrä. Niin aikuinen mä en vielä ole, että jaksaisin useampaa kertaa vuodessa kaivaa silitysrautaa esiin :)

Ei kommentteja: